چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.1
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.1

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.1؟ در واقع، تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب دریافت به موقع آنها می توانند شانس خود را برای بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه برای به تاخیر انداختن یا پیشرفت این بیماری را معکوس کنید. پس از بیماری خود را کاملا می رود، آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 7.1؟
شما می دانید دلیل این که چرا نیاز بیمار به دیالیز است کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است و می تواند موثر کار نمی کند، آنها نیاز به کمک گرفتن از دیالیز به زندگی بهتر است. است که می گویند تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
چه نوع درمان برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی آن ثابت شده است به اثر در درمان بیماری کلیه. این چهار عملکرد اصلی که ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. در چنین راهی، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. علاوه بر این، درمان نیز برای ترویج گردش خون و برطرف استاز خون مفید، پس از آن می تواند آسیب کلیه ها کاهش می دهد.
حالا شما می دانید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: